Ik wil graag mijn boeking annuleren. Hoe doe ik dat?
Dat kan eenvoudig via jouw account. Dit geldt ook voor groepsboekingen. Log in en selecteer de boeking die je wilt annuleren, de rest wijst zich vanzelf. Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoeveel van mijn reissom krijg ik terug als ik mijn boeking annuleer?
  • Annuleer je binnen 14 dagen na het maken van je boeking? Dan ontvang je 100% van de reissom terug.
  • Annuleer je later dan 14 dagen na het maken van je boeking? Dan ontvang je 70% van de reissom terug.
  • Valt je aankomstdatum binnen 30 dagen? Dan kom je helaas niet in aanmerking voor terugbetaling. Je betaalt dan 100% van de reissom.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe dien ik een claim in voor mijn verzekering bij Europ Assistance?
Dat kan gemakkelijk online via de website van Europ Assistance. Maak een account aan, vul je persoonlijke gegevens in en voeg de benodigde documenten toe. De medewerkers van Europ Assistance nemen vervolgens je schademelding in behandeling.
Claim indienen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben mijn annuleringsbevestiging kwijt. Kan ik deze opnieuw ontvangen?
Binnen 24 uur na het annuleren van je boeking ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen of ben je deze kwijt? Check voor de zekerheid je ongewenste e-mails. Is dit niet het geval, vraag dan via onderstaande link de annuleringsbevestiging opnieuw aan.
Annuleringsbevestiging opnieuw aanvragen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Binnen hoeveel weken ontvang ik mijn geld terug na het annuleren van mijn boeking?
Binnen 4 weken wordt het bedrag teruggestort op het rekeningnummer waar je mee hebt betaald.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb mijn boeking betaald met een giftcard en wil deze annuleren/omboeken. Hoe krijg ik dan mijn geld terug?
Als je omboekt naar een ander verblijf, dan wordt het bedrag dat je hebt gebruikt van de giftcard overgezet naar je volgende verblijf. Annuleer je het verblijf en heb je recht op een te ontvangen bedrag?* Dan ontvang je het bedrag automatisch terug op je bankrekening binnen 4 weken. 


*Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van boeken kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden